FAQ

Ovdje su odgovori na pitanja koja nam se često postavljaju.

Potvrda rezervacije (voucher) treba stići putem elektroničke pošte. Provjerite ispravnost upisanih podataka, a ako su ispravni, kontaktirajte naš Korisnički centar.

Dodatnim pokrićem smanjujete vlastito učešće u šteti. Može biti smanjeno na manje učešće u šteti ili bez učešća u šteti. Visina pokrića ovisi o izabranom paketu i broju dana najma. Cijene dodatnih paketa pokrića možete provjeriti tijekom izrade rezervacije.

  • SCDW (Super Collision Damage Waiver) je pokriće za cjelokupni otkup odgovornosti od učešća u šteti nastaloj na karoseriji vozila.
  • CDW+ (Collision Damage Waiver Plus) je pokriće za otkup odgovornosti od učešća u šteti nastaloj na karoseriji vozila na umanjen iznos.
  • WUG (Wheels Undercarriage and Glass protection) je cjelokupno pokriće za otkup odgovornosti od učešća u šteti nastaloj na podvozju, staklima te kotačima vozila.

Lokacija preuzimanja i vraćanja te model vozila se može mijenjati 48 sati prije preuzimanja. Vrijeme preuzimanja može se mijenjati 12 sati prije preuzimanja, a usluga dostave može se zatražiti 48 sati prije preuzimanja.

Ako ste obavijestili naš Korisnički centar, rezervirano vozilo će vas čekati do vašeg dolaska, a u protivnom imamo sljedeće uvjete rezervacije vozila:

  • Od 16. rujna – 31. prosinca i 1. siječnja – 14. lipnja – 2 SATA
  • Od 15. lipnja – 15. rujna – 1 SAT

Rezervaciju je moguće otkazati, no zadržavamo pravo naplate troškova na kreditnu karticu.

Nije nužan za postupak rezervacije, no korisnički račun omogućuje praćenje vaših računa, dodatne pogodnosti, kao i pregled svih novosti.

Uvijek se može koristiti druga kartica za preuzimanje vozila, no ako ne posjedujete drugu važeću kreditnu karticu, nećete moći preuzeti vozilo.

Nažalost, samo vlasnik kreditne kartice može u svoje ime potpisati Ugovor o najmu i preuzeti vozilo.

U ovom slučaju molimo obavijestite našu korisničku podršku. Klijent koji preuzima vozilo pri preuzimanju treba imati svoje osobne dokumente te kreditnu karticu.