Ovdje ćete naći odgovore na sva pitanja koja bi Vas mogla zanimati prilikom rezervacije.
Potvrda rezervacije (voucher) treba stići putem elektroničke pošte. Provjerite ispravnost upisanih podataka, a ako su ispravni, kontaktirajte naš Korisnički centar.
Lokacija preuzimanja i vraćanja te model vozila se može mijenjati 48 sati prije preuzimanja. Vrijeme preuzimanja može se mijenjati 12 sati prije preuzimanja, a usluga dostave može se zatražiti 48 sati prije preuzimanja.
Pri rezervaciji nije potrebno upisati ni broj ni podatke s vozačke dozvole, no vozilo može preuzeti samo osoba s valjanom vozačkom dozvolom.
Svakako preporučamo rezervirati dodatnu opremu prije najma kako biste bili sigurni da će dodatna oprema biti raspoloživa u trenutku preuzimanja vozila.
Da, pri rezervaciji vozila vrši se provjera ispravnosti kartice. Kreditna kartica temeljni je uvjet najma svakog vozila, a ovim putem obavlja se isključivo provjera posjedovanja i njene valjanosti. Vaša kreditna kartica neće biti terećena pri sigurnosnoj provjeri.
Rezervaciju možete unijeti i za drugu osobu, no imajte na umu da je potrebna važeća kreditna kartica na ime glavnog vozača pri preuzimanju vozila.
Prihvaćamo sve kreditne kartice: Visa, MasterCard, American Express, Diners, JCB i UnionPay.
Napomena: ne prihvaćamo prepaid ili elektronske kartice, putne kartice, kao ni Visu Electron i Maestro.
Molimo provjerite u rubrici „Sva vozila“.
Uvijek možete kontaktirati naš Korisnički centar ili neku od poslovnica. Kontakte možete pronaći u popisu Kontakt.
Učešće u šteti je maksimalan dio odgovornosti koju preuzima klijent, a visina učešća ovisi o kategoriji vozila. Iznos učešća u šteti za pojedinu kategoriju vozila možete provjeriti tijekom izrade rezervacije.
Dodatnim paketima pokrića smanjujete vlastito učešće u šteti. Može biti smanjeno na manje učešće u šteti ili bez učešća u šteti. Visina pokrića ovisi o kategoriji vozila, izabranom paketu te broju dana najma. Cijene dodatnih paketa pokrića možete provjeriti tijekom izrade rezervacije.
Možete ga smanjiti izaberete li jedan od paketa dodatnog pokrića, a ovisno o izabranom paketu, učešće se smanjuje ili ga uopće nema.
Da, ako želite točnu informaciju o cijeni najma, no dodatne pakete usluga i pokrića uvijek možete izabrati i pri preuzimanju vozila.
Kako biste bili sigurni da će tražena oprema biti raspoloživa u trenutku preuzimanja, savjetujemo da dodatnu opremu rezervirate unaprijed.
U našoj ponudi dodatne opreme mogu se izabrati WiFi, GPS (satelitski), dječju sjedalica/booster, zimski lanci, a za sve dodatne potrebe slobodno nas kontaktirajte.
Svi naši korisnici imaju slobodu kretanja unajmljenim vozilom, pa tako i putovanje trajektom. No pritom se naplaćuje dodatna naknada.
U našoj redovitoj ponudi definirano je da za osobno vozilo najmoprimac može prijeći 1. dan najma 500 km, a svaki sljedeći dan 150 km (npr. u 5 dana najma dozvoljeno je prijeći 1100 km).
U slučaju gospodarskog vozila (kombi) 1. dan najma dozvoljeno je prijeći 600 km a svaki sljedeći dan 150 km (npr. u 5 dana najma dozvoljeno je prijeći 1200 km).
Naša vozila mogu se koristiti na svega nekoliko sati, no uvijek se naplaćuje minimalno 24 sata. Vrijeme preuzimanja i vraćanja vozila izabire se tijekom rezervacije.
Maksimalno trajanje najma je 30 dana. No u slučaju potrebe za najmom vozila duljeg od naznačenog razdoblja, molimo kontaktirajte naš Korisnički centar.
Ne, vozilo je potrebno vratiti u poslovnicu u kojoj je vozilo preuzeto.
Da, no u slučaju preuzimanja i vraćanja vozila izvan radnog vremena poslovnice naplaćuje se dodatna naknada naznačena tijekom rezervacije. Radno vrijeme pojedine poslovnice provjerite u popisu Kontakti.